LKCAtelier: Het beroepsprofiel van de kunstdocent in het vo en de vrije tijd

Deel dit artikel
Tijdens dit LKCAtelier presenteren we de hoofdpunten uit twee nieuwe beroepsprofielen: ‘De kunstdocent in het voortgezet onderwijs’ en ‘De kunstdocent in de vrije tijd’. Hoe zien we de verdere beroepsontwikkeling voor ons? En wat moet een ervaren kunstdocent in het voortgezet onderwijs of de vrije tijd kennen en kunnen?

Onderzoeks- en adviesbureau Sardes werkt samen met LKCA aan nieuwe beroepsprofielen voor de kunstdocent. Cultuureducatie is voortdurend aan verandering onderhevig. Een actueel beroepsprofiel helpt subsidienten, gemeenten, scholen, culturele instellingen, etc. maar ook de beroepsgroep zelf bij een optimale inzet in het culturele veld.

Tijdens dit LKCAtelier presenteren we de twee nieuwe beroepsprofielen: ‘De kunstdocent in het voortgezet onderwijs’ en ‘De kunstdocent in de vrije tijd’. Daarna gaan we in gesprek met twee docenten die voor het profiel geïnterviewd zijn. Ook is er gelegenheid om vragen te stellen.

Binnenkort volgt meer informatie over het programma.

De tekst gaat verder onder de afbeelding:

Beroepsprofielen primair onderwijs en kinderopvang

Vorig jaar werden al nieuwe beroepsprofielen voor het primair onderwijs en de kinderopvang gemaakt. Die kun je hier downloaden.

Vond je dit artikel interessant?

Gemiddelde 0 / 5. totaal 0

Praat verder over dit onderwerp met deze expert(s):
Ronald Kox (hij/hem/zijn)
Ronald Kox (hij/hem/zijn)
Functie: Specialist Cultuureducatie
Expertise: curriculumontwikkeling
ronaldkox@lkca.nl
030 711 51 42
Bekijk alle experts
Deel dit artikel