Nieuwe Fundamenten voor Cultuureducatie: Stappenplan

Deel 3: Vervolgstappen voor overheden, onderwijs en het culturele veld
Bijgewerkt op:
Gepubliceerd:
Deel dit artikel
Dit ‘stappenplan’ is het derde en laatste deel van Nieuwe Fundamenten voor Cultuureducatie. In dit deel worden de vervolgstappen geschetst die volgens LKCA nodig zijn om de positie van cultuureducatie te verbeteren en de waarde van cultuureducatie voor de maatschappij en het individu ten volle te benutten. We zoomen daarbij in op de rol van scholen, overheden en de cultuursector.

Download het derde deel, ‘Stappenplan’, via de button in het menu aan de linkerkant.

De Nieuwe Fundamenten voor Cultuureducatie, achtergronden en handreiking voor de toekomst bestaat uit drie delen:

Vond je dit artikel interessant?

Gemiddelde 0 / 5. totaal 0

Reageer (je reactie verschijnt na goedkeuring, vanwege spam)

Reacties (0)
Praat verder over dit onderwerp met deze expert(s):
Ronald Kox (hij/hem/zijn)
Ronald Kox (hij/hem/zijn)
Functie: Specialist Cultuureducatie
Expertise: curriculumontwikkeling
ronaldkox@lkca.nl
030 711 51 42
Bekijk alle experts
Bijgewerkt op:
Gepubliceerd:
Deel dit artikel